Wednesday, December 22, 2004

Arrival In Japan

Hehe. Nasib baik aku tak nyanyuk. Last2 mintute ni nyaris2 lupa flight malam tadi. Kang aku pegi malam esok berguling ler kat KLIA kena tinggal. Dah kat tiket kata 22/12 kul 1pg. Alhamdulillah lancar jer. Erm tak sangka sungguh angan2 mat jenin aku menjadik jugak. Dapat jugak aku sampai negara matahari terbit ni. 3 sekawan kami jer. Aku, Huda ngan Wanie. Bestnyer leh jalan ngan kengkawan instead ngan family. Lain ooo. Leh wat jahat. Hukhuk.

Ok tak mau panjang ceghita. Malam tadi kul 1 pagi camtu depart ke Nagoya. Sampai dalam kul 8 pagi. Aiseh. Dok risau kami silap haribulan, Wawa laks yang tersilap. Nasib baik dia dah on the way dalam bas. Lama tunggu kat airport aku pon wat port aku kat kusi. Sempat dengkur dua tiga jam. Tiap kali aku terbangun aku nampak dak2 tu dok melilau2 jap sana jap sini. Bosan aku sambung mimpi balik. Hehe. Sian depa. Dalam kul 1 ptg Wawa sampai dah. Baru kenal2 ngan dia. Tengok gaya comey dan baik. Huhu bodek. Pastu kami naik dari airport gi hotel. Kagum giler tengok Wawa cakap Jepun ngan orang kat hotel tu. Jakun. Kiteorg duk hotel nagoya malam ni jer. Sok nak gi Osaka laks. Tadi jalan2 jap kt Nagoya tgk2 org, tgk2 lampu. Macam takder jer kat malaysia. Grrrr. Sejuk giler tadi. Angin kuat lak tu. Kalau kat malaysia hujan pon still macam dalam oven. Camne pon negara aku gak best. Takde arr macam rasa macam dok dalam sarang anai2 mcm kat Jepun ni hehe. Sian lak org2 Jepun. Dah tak cukup atas darat wat lagi tempat2 bawah tanah. Tu pon manusia berduyun2. Ada rasa pelik gak. Depa ni jalan laju2 kalut2 reramai lak tu nak pi mana. Wallahua’lam. Memula jalan2 kat sini, depa pandang je. Rasa cam alien kat sini. Tak pernah tgk org pakai tudung kut. Kami wat tak tau jer. Wat mcm umah sendiri. Jeling kt kiteorg jeling balik. Huhu. Nak salah depa pon xleh. Negara dia. Tempat dia. Mata dia. Suka hati hang la. Dah penat jengjalan tak tentu hala balik lerr ke hotel rehat2, makan2, sembang2. Mak! Ooh tidak! Rindu kat mak dah ker. Belum satu malam. Malu arr nak cakap kt depa. Hehe. Hurm mak pesan suh tepon bile sampai. Tp susah lak nak call. Kena ade kad la. Mahal lak tu. Takper2. wuarghh ngantuk.


Nagoya Airport

Nagoya At Nite

0 Comments:

Post a Comment

<< Home