Tuesday, October 04, 2005

Ramadhan Menjelma lagi

Assalamualaikum w.r.b,

setelah sekian lama aku meninggalkan blog ni..kesian pulak..biasalah waktu2 cmni exam dh dekat..study entah kemana, assignment entah kemana, apatah lagi nak update blog. kena gak setkn priority. aku tak boleh lagi memain mcm dulu. aku kena belajar dari kesilapan. xder tangguh-tangguh lagi. takde alasan lagi. alasan tinggal alasan jer. aku kena bangun. aku kena berubah. sekarang! bukan esok, lusa, tulat, hurm, monolog sendiri la pulak.
Alhamdulillah esok kedatangan Ramadhan yg ditunggu-tunggu. aku mengharapkan ramadhan kali ni penuh makna, penuh barakah, penuh keinsafan. aku tak mau lagi jadi diri aku yg tak ade arah tujuan. tak de matlamat yg jelas. aku berharap kali ni aku akan memanfaatkan dengan betul2. bila fikir balik entah pape ntah mase dulu2. main2 jer. time ramadhan jer nak jadi baik.tu pon x jugak kadang2.
untuk kengkawan, mintak maaf banyak2 kalo ader tersalah silap, sakitkan hati korang, termakan hak korang, halalkanlah. aku hanya la insan lemah yg masih byk perlu diperbaiki...till then..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home