Sunday, August 14, 2005

Assalamualaikum w.r.b. Baru balik dr swimming. Penat sangat. Tapi satu perasaan yang sgt best sebab rasa macam lemak2 berkurang sket. Cuma satu jer la ta tadi. bosan. kwn2 yang lain semua tak datang. cume due tiga org jer..semangat pon xder sgt. buat ikut dan aje. tapi alhamdlillah improving w/pon dah berbulan2 tak gi swimming. ade jer benda yg menghalang. entahlah tahun ni macam aku jadik malas tahap gaban. tak mcm tahun lepas. sejauh Payneham road pon aku sanggup cycle semata2 nak gi swimming. dah cycle swimming lagi and then cycle back home. hurm yg peliknyer exercise banyak tp berat tak kureng2 jugak thn lepas. ntah cmner sem 1 ni leh laks turun banyak. sbb mkn pon ikut dan aje dok hostel kan. tak payah nak pikir masak utk org lain, jadiknyer lebih kurang aje. pape pon lepas ni aku tak mau jadikan alasan tak exercise sesibuk mane pon. kan penting utk otak jugak. lain sbnrnyer bile rase fit n tak fit. lemah layu jer kalau lama tak exercise. erm kalau rajin kengkadang pegila jogging jugak and paling2 malas tak mau kuar umah wat aerobic jer la. paksa gak diri kalau tak jadik tong bergerak la aku. well entry ni xder banyak info nak dikongsi. cume nak melalut sendiri aje. aku bosan and penat and entah..segala macam perasaan yang tak best. entah. lately mcm tak stabil w/pon zahirnye org nmpak biasa jer. mungkin aku tgh berperang dgn perasaan sendiri about things. banyak benda yg aku pikir and pikir tp cam lg buntu. konpius. aku rase mcm dh clear aper yg aku nak. cume aku lum ader real drive toward mende tu yet..the drive is not strong enuf.. and the best way utk aku start..to change myself for myself..nak buang sikap n tabiat lama yg mmg xkan bwk aku kemana..it'll get me nowhere..where to start? that's the thing. and how? sometimes rase terkilan sbb diri ni tak sebagus org lain..dlm banyak benda..even towards myself.. rase mcm aku tak pernah treat diri sendiri fairly..kesian kt diri aku..hurm aiseh tu la bile penat sgt kengkadang trus emo and sensitive..pape pon aku doakan semoga Allah bg kekuatan kt diri aku dalam segala benda yang aku buat. dan harapnye dpt keredhaan dr Nya. ameen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home